Dagens träning

Crosstrainer 30 minuter (2,51 km 394 kcal)
Bandet med gåintervaller, 5 min uppförsbacke/5 min snabbt i 25 minuter (217 kcal)

Totalt 611 kcal.

Kommentar: Idag var mitt första riktiga pass på gymmet på länge. Det känns super skönt att vara igång efter en allt för lugn sommar. Min plan med träningen är att träna 6 dagar i veckan, kombinerat styrka och kondition. Något jag ska tänka på den här gången är att träna varierat! Inte köra crosstrainern eller bandet alla dagar i veckan. Det är viktigt att "chocka" kroppen så att den inte vänjer sig vid träningen. Under dagen kommer det även att bli en eller två längre promenader med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0