Dagens träning

Måndag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar

Nu har jag gått in på min fjärde och sista träningsvecka (på detta träningsprogram) och minutrarna på bandet ökar yttligare. Även idag så gick jag fort två minuter och sprang två minuter förutom de sista tio minutrarna då jag sprang hela tiden. Sista minuten ökade jag även tempot ytterligare. På 45 minuter på bandet så kom jag lite längre än 6 km och brände 425 kalorier.

Jag älskar verkligen att stå på bandet! De flesta som jag känner säger att de föredrar att springa ute, men jag står mycket hellre på bandet. Igår var jag och min sambo ute hos hans föräldrar på landet och vi bestämde oss för att springa en 5 km runda i skogen. Jätte skönt med frisk luft, men gud vad jobbigt det var! Jag föredrar mitt älskade band för där finns det inga uppförsbackar (om jag inte själv väljer det) och ingen sol som gör att man svettas dubbelt så mycket!

Nu ska jag göra en tårta tills ikväll, vi ska ut och överraska A's föräldrar. (jag ska dock inte äta någon tårta, men jag älskar att baka!) Vi hörs senare.

Kommentarer
Skrivet av: Linda - det handlar om helheten!

Hej!

jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-06-29 @ 16:52:18
Skrivet av: Mia

sv: åh tack så mkt :)

2009-06-29 @ 19:27:03
URL: http://petterssonmurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0