Dagens mat

Frukost: Ett dubbelfullkornsbröd med lätta, isbergsallad och tomat + en annanasskiva och lite melon
Lunch (efter träning): Annanas + melon
Middag: Gröncurry kyckling med pasta

Så här har min dag med mat sett ut. Igår poppade jag lite lightpopcorn som jag mumsade på medans jag och A kollade på film. Men jag har lyckats hålla mig i från både godis, chips och läsk som jag har lovat mig själv! Jag är mest stolt över att jag har lyckats hålla mig ifrån läsken. Vi har druckit ganska mycket läsk i vårat hus.. Men nu är det slut med det! I alla fall för min del (tyvärr har det inte det inte smittat till min kära sambo).

Jag tycker att det är viktigt att man unnar sig något ibland (på helgen exempelvis). Så därför tillåter jag mig själv att äta lite popcorn på helgen. Jag är helt galen i popcorn och kan äta hur mycket som helst!

Nej nu ska jag sluta tjata. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0