Dagens mat

Frukost/lunch: Tacosallad med tacoköttfärs, isbergssallad, gurka, tomat, lök och advokado
Efter träning: Tre naturella riskakor
Middag: Kycklingfajitas

Jag har väldigt svårt för att äta just nu.. Jag mår illa jätte ofta och har ingen aptit och jag tror att det har med värmen som vi har nu. Jag brukar ofta ha svårt att äta när det är så här varmt. Det är viktigt att man tvingar i sig mat i alla fall, för kroppen behöver ju alltid energi och näring.

Snart ska vi åka ut till A's föräldrar. Vi hörs!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

2009-06-29 @ 21:46:14
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0