Träningsprogram för vecka 5-8

Upplägget är detsamma som förut, förutom att jag nu kommer att köra styrketräning tre dagar i veckan istället för två som jag gjorde innan. Jag väntar egentligen på ett helt nytt träningprogram från min vän, men hon har åkt till cypern en vecka och hann inte klart innan hon åkte så jag kör på det här så länge, så ändrar jag när får det nya! Jag har valt att inte förlänga tiden på bandet utan istället förändra det jag gör. Istället för att springa två minuter och sen gå två minuter så kan jag springa tre och sen gå två. Eller springa fortare. Jag vill förbättra det jag gör på bandet istället för att bara köra längre och längre. Jag tror att om jag fortsätter öka tiden mer och mer så kommer jag att dra mig för att gå till gymmet, och så vill jag inte att det ska bli! Det ska fortfarande vara kul. Så här ser i alla fall programmet ut.

Vecka 5
Måndag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Tisdag - gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Onsdag - VILA
Torsdag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Fredag - VILA
Lördag - gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Söndag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar

Vecka 6 (är på semester torsdag kväll till söndag kväll)
Måndag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Tisdag - spring/gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Onsdag - VILA
Torsdag - spring/gå 45 min ute. Situps + andra magövningar
Fredag - VILA
Lördag - spring/gå 45 min ute. Box + mage
Söndag - spring/gå 45 min ute. Situps + andra magövningar

Vecka 7
Måndag - spring/gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Tisdag -.spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Onsdag - VILA
Torsdag - gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Fredag - VILA
Lördag - gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Söndag - spring/gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage

Vecka 8
Måndag - spring/gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Tisdag . spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Onsdag - VILA
Torsdag - spring/gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage
Fredag - VILA
Lördag - gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar
Söndag - spring/gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon. Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: Linda - det handlar om helheten!

hej sötis, ska vi följas åt via bloglovin, så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-08 @ 00:23:17
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 2 dygn och kan redan nu plocka ut 700 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-08 @ 04:22:41
Skrivet av: Linda - det handlar om helheten!

va skoj! :) jag la just till dig på bloglovin. Kul om du gör detsamma! puss o kram

2009-07-08 @ 22:48:49
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Skrivet av: nanny

Bra blogg.

2009-07-09 @ 12:12:50
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0