Helgens träning

I fredags så tränade jag och min sambo innan vi satte oss i bilen och åkte de 40 milen till min mamma. Väl framme fick jag veta att mammas internet inte fungerar så därför har jag inte kunnat uppdatera något i helgen.

I lördags så körde jag och A box i 40 minuter och i söndags så sprang jag 5,5 km ute. Idag kom vi hem vid klockan fyra så det blev vanlig träning på gymmet idag, härligt! Jag skulle egentligen ha fått ett nytt träningsprogram som började idag men jag kör på med förra veckan den här veckan med, med lite förändringar.

Måndag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar

Idag stod jag alltså på bandet i 45 minuter. Jag sprang två minuter, och gick två minuter som vanligt. Men istället för att springa 9 km i timmen, så ökade jag till 9,5 km. En liten förbättring! Sprang även idag de tolv sista minutrarna (9,5 km/h även här). Riktigt skönt att vara tillbaka på gymmet!

Nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0