Dagens träning

Onsdag (Tisdag) - gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage

Idag så körde jag ju gårdagens pass eftersom att vi hade fullt upp med att städa igår. Jag testade även att köra styrkan innan bandet, och oj vilken skillnad det blev! Jag orkade mycket mer när det gäller styrkan och på bandet kunde jag ta ut mig helt utan att behöva tänka på att jag måste orka köra styrka efter (så som jag brukade göra förut). Så från och med nu så blir det styrka först, och sen bandet!

Dock var det väldigt jobbigt att träna idag.. Ventilationen är tyvärr helt värdelös på gymmet.. Det var så grymt varmt! Svetten rann som aldrig förr och jag har nog aldrig uppskattat en dusch efter en träning så mycket förut!

Nu ska jag och A åka hem ifrån hans föräldrar så vi hörs!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

vilken bra blogg, kan vi inte följa varandra via bloglovin?

2009-07-01 @ 23:50:24
URL: http://floosan.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

va roligt, nu har jag lagt till dig =)

2009-07-02 @ 08:46:52
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0