Dagens träning

Torsdag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar

Igår blev det ingen uppdatering eftersom att jag inte tränade, och då känns det lite onödigt att skriva då det är det jag skriver om :) Idag drog jag med mig min sambo till gymmet och tränade. Idag var det tungt igen.. Jag var så trött och ville inget hellre än att bara gå av bandet och gå hem och lägga mig. Men jag stod kvar! Jag körde hela mitt 45 minuters pass på bandet, och jag är stolt över mig själv!

Det känns på något sätt extra bra att gå av bandet och känna att man klarade det, när det är som tuffast på bandet. Jag vet att jag aldrig skulle ge upp när jag står där, det är inget alternativ för mig.

Tänkte lägga upp det jag har ätit idag nu och sen hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0