Dagens träning

Tisdag - gå 45 min på bandet. Styrketräning + mage

Idag började jag med att värma upp fem minuter på crosstrainern för att sedan köra ett helkroppsprogram styrketräning på 30 minuter. Efter styrkan så ställde jag mig på bandet och gick i 45 minuter. De första 25 minutrarna gick jag fort, sedan gick jag lite saktare i tre minuter (vila) innan jag ställde in bandet på lutning 4 och ökade farten. Oj vad jobbigt det var i slutet, men skönt var det!

Det är riktigt bra rumpträning att gå i uppförsbacke, vilket aldrig är fel! Nu är jag helt slut, kom nyss ut ur duschen. Ska alldeles strax ställa mig och laga mat. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0