Dagens träning

Torsdag - spring/gå 45 min på bandet. Situps + andra magövningar

Nu har jag ätit varma mackor i ugnen med tacoköttfärs, mums! Träningen gick jätte bra, men nu är jag helt slut. Gjorde som alltid i början, två minuter gång och två minuter springande. Jag brukar ju alltid springa tio minuter i slutet av passet när jag inte kör styrketräning men idag pressade jag mig själv och sprang istället tolv minuter. Det är alltid kul med en förbättring!

I helgen ska jag, A och hans föräldrar åka upp och hälsa på min mamma och hennes sambo så istället för att vila i morgon så kör jag lördagens träning i morgon. Vill ju hinna umgås med mamma så mycket som möjligt! Så jag kör bara en runda i skogen på söndag.

Nu ska jag kika runt bland lite bloggar innan jag ska hoppa i säng. I morgon blir det upp tidigt för träning innan vi sätter oss i bilen och åker de 40 milen till min mamma. Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0