Dagens mat

Frukost: Två rostis mackor med ost och ett glas jucie
Lunch: Fiskbullar och färskpotatis
Middag: Sallad med tomat, lök och fetaost
+ två riskakor och några körsbärstomater nu på kvällen

Såg att någon kommenterade min frukost som jag äter på morgonen. Tack för tipset! Tyvärr så har jag jätte svårt att äta frukost, så jag försöker att äta det jag tycker är gott och bra (dock inte perfekt). Jag är en helt vanlig tjej, jag lever ett helt vanligt liv men jag tränar för att komma i form. Jag känner inte att jag behöver äta 100% perfekt, för det vet jag att jag inte gör! Men jag gillar mina Rostis mackor så jag tänker fortsätta äta dom, även om dom inte är den bästa frukosten jag kan stoppa i mig.

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0