Dagens mat

Frukost: Två rostade mackor (testade nya Rostis, supergoda!) med ost och juice
Middag: Spaghetti och köttfärssås
+ vindruvor, två nektariner och fyra lättsaltade riskakor nu på kvällen

Har slarvat lite med att lägga upp det jag äter de senaste dagarna.. Men nu ska jag komma igång med det igen! Såhär har alltså min matdag sett ut. Idag skrev jag och min sambo en matlista för den här veckan och åkte och handlade. Skönt att slippa tänka på vad man ska äta! Har funderat lite på mitt träningsprogram och tänkte lägga upp det om en stund.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Rostat bröd är verkligen ingen bra träningsfrukost. Ät ett ordentligt bröd med skinka och keso, gärna ett ägg till det också. Juice ska du vara noga med vad du köper, finns mycket skit. Bara tips!!

2009-07-08 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0