Dagens mat

Frukost: Tekaka och lite smultronyoghurt
Lunch: Pastasallad med bacon
Middag: Samma som lunchen

Idag åkte jag och min sambo till Smögen med hans familj. Jag älskade det verkligen! Har aldrig varit där förut så det var kul att äntligen få se det. Så idag har jag bara ätit pastasallad, men gud så god, som min sambos mamma gjort. Vi kom precis hem så nu ska jag bege mig till gymmet! Fördelen är väl att det lär vara mycket svalare på gymmet nu på kvällen. Jag hoppas dock att det inte är så mycket folk idag. Jag tränar ju alltid på förmiddagen och då är gymmet nästan alltid tomt. Nu ska jag skynda mig! Vi hörs senare.

Kommentarer
Skrivet av: Emilia

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-09-01 @ 13:24:47
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0